شرکت های استرالیایی توجه خود را از BYOD به سمت برنامه های کاربردی معطوف کرده اند


پس از پرداختن به مصرف و راه اندازی BYOD ، شرکت های استرالیایی قصد دارند برنامه هایی برای خدمت به مشتریان داخلی و خارجی ایجاد کنند.

از آنجا که بیشتر مشاغل بزرگ استرالیایی در شرف اجرای استراتژی تحرک شرکتی هستند یا در حال حاضر دارای یک استراتژی هستند ، یک مطالعه اخیر می گوید تمرکز بر روی مرحله بعدی بیشترین بهره گیری از محیط تلفن همراه است: برنامه ها.

این مطالعه که توسط وانسون بورن و با حمایت مالی CA Technologies انجام شده است ، 1300 نفر از مدیران ارشد فناوری اطلاعات در 21 کشور را مورد بررسی قرار داده و 75 تصمیم گیرنده در IT در استرالیا را از سازمان هایی با درآمد 100 میلیون دلار یا بیشتر درگیر کرده اند.

از میان پاسخ دهندگان استرالیایی به این نظرسنجی ، 65٪ از آنها استراتژی تحرک تجاری را دارند که در نظر گرفته اند و یا در حال برنامه ریزی هستند ، در حالی که 42٪ اظهار داشتند که معتقدند می توانند کارهای بیشتری در فضای تحرک انجام دهند. در راستای اقدامات مشابه ، پیش بینی می شود هزینه های تحرک از بخش فناوری اطلاعات طی سه سال آینده 54 درصد افزایش یابد ، در حالی که هزینه های سایر خطوط تجاری برای تحرک حتی بیشتر افزایش می یابد و به 60 درصد می رسد.

این بررسی نشان داد که مشاغل استرالیایی تمرکز خود را از استقرار دستگاه ها به ایجاد برنامه های کاربردی تغییر داده اند: 66 درصد از پاسخ دهندگان محلی می گویند برنامه های تلفن همراه برای مشتریان و کارمندان مهمترین اولویت شرکت آنها است. BYOD و مدیریت دستگاه داخلی به 34٪ رسید.

بزرگترین چالش در ایجاد برنامه ها ایجاد برنامه های کاربردی برای سیستم عامل های مختلف به طور همزمان است که به 41٪ رسیده است ، به دنبال آن حمایت سهامداران از بخش ها ، 37٪ ، و امنیت و حریم خصوصی ، 33٪ است.

این مطالعه نشان داد که نیروی محرکه تحرک شرکت ها افزایش تقاضای مشتریان و نیاز به بهبود تجربه مشتری است. نتایج نشان می دهد سازمانهایی که استراتژی تحرک را با موفقیت اجرا کرده اند ، بهبود 19 تا 31 درصدی در حفظ کارکنان ، درآمد ، زمان بازاریابی ، تجربه مشتری ، بهره وری کارکنان و هزینه آنها را داشته اند. استرالیا شاهد افزایش 30 درصدی در حفظ کارکنان بوده است که بالاترین میزان در منطقه آسیا و اقیانوسیه است و 48 درصد از شرکت های محلی سلسله مراتب سازمان را برای مراقبت از نقش ها و مسئولیت های موبایل تغییر می دهند.

ویک مانکوتیا ، معاون رئیس استراتژی راه حل ، APJ ، CA Technologies گفت: “مگر اینکه سازمان ها از فناوری مدیریت دستگاه های تلفن همراه م effectiveثر و یکپارچه استفاده کنند ، دستگاه های تلفن همراه به سرعت در حال تبدیل شدن به وزن کاغذهای متحرک هستند.”

“سازمان های استرالیایی باید از رویكرد فعلی بسته خود در زمینه تحرك جدا شوند و روشی را انتخاب كنند كه بر همگرایی و توسعه فن آوری متمركز باشد و تجربه كاربر نهایی را برای ارائه خدمات كیفیت بالاتر كسب وكار سریعتر انجام دهد.

این مطالعه ، گزارش TechInsights: تحرک سازمانی – همه چیز در مورد برنامه ها است ، بین ماه مه و ژوئیه سال جاری انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *